Lehetőséget nyújtunk online támogatás igénybe vételére.
A távkarbantartáshoz széles körben elterjedt Teamviewer szoftverrel hozzá tudunk férni ügyfeleink számítógépéhez – persze csak ha ezt igénylik, és csak akkor, amikor lehetővé teszik –, hogy segítsünk megoldani a problémájukat, vagy megmutassuk valaminek a kezelését.
Hogyan működik?
- Miután ügyfélszolgálatunkkal megbeszélte, hogy táveléréssel a számítógépéhez fogunk csatlakozni, a következő linken töltse le, majd futtassa a Teamviewer kisméretű, telepítést sem igénylő ügyfélszoftverét: Teamviewer QuickSupport.
- Miután engedélyezi a program futását és szükség esetén jóváhagyja az operációs rendszer biztonságra vonatkozó figyelmeztetését, egy itt láthatóhoz hasonló ablak jelenik meg.
- Ezt követően csak meg kell adni kollégánknak a kapott azonosítót és jelszót. Ezek birtokában, amíg fenti ablakot be nem zárja, csatlakozni tudunk a számítógépéhez, miközben figyelemmel követheti a tevékenységünket.
- A támogatás igénybevételének végeztével zárja be a Teamviewer ablakot, így már nem tudunk hozzáférni a gépéhez.